Založ si blog

Smiech žien

Milujem keď sa ženy smejú, vtedy sú snáď najerotickejšie. Keď sa smejú krásne ženy, to ten zážitok len umocňuje. Nasledovný kratučký príbeh je o tom, ako môže korpulentný, nie priliš vzhľadný, chudobný dôchodca rozosmiať štvoricu  šarmantných, na prvý pohľad dobre situovaných mladých dám, u ktorých by za normálnych okolností nemal žiadnu šancu. A to jedinou vetou !

V rozľahlom jazdeckom areáli, počas konania dostihov, kráčali mi naproti. Štyri atraktívne mladé ženy vedľa seba, rozjarené, debatujúce a živo gestikulujúce. Už z diaľky budili pozornosť. I keď boli dosť hlučné, nerozumel som o čom hovoria. Až keď boli len tak na dva-tri metre, počujem ako tá najbližšie ku mne, s postavou revuálnej tanečnice, hovorí:
 „… no keby som bola holá !“
V tom momente som už dostal na ich úroveň, nezdržal som sa a hlesol som smerom k nej:
„To by bolo fajn !“ a pokračoval som v chôdzi ďalej, akoby sa nič nestalo.

Nasledoval neskutočný výbuch smiechu, hotová erupcia veselia. Celá tlupa sa, s prepáčením, rehotala na plné ústa. Asi som sa poriadne trafil do obsahu ich rozhovoru a náhoda mi pomohla načasovať repliku priam ideálne.
Stáva sa mi dosť často, že sa, s úmyslom byť vtipný, nepozvane zamiešam do rozhovoru cudzích ľudí, ale našťastie väčšinou to prijímajú dobre, prináša to zábavné chvíle. Doma som sa zamyslel nad touto príhodou a uvedomil som si, ako dôležité je zareagovať v správnom momente, čiže mať zmysel pre rytmus.
Žiaľ, v nepodstatných momentoch sa mi to darí, ale v naozaj dôležitých životných situáciach, pri osudových rozhodnutiach to nefunguje. Hovorím, alebo konám buď príliš skoro, alebo najčastejšie  – príliš neskoro. Predpokladám, že asi nás, takto „postihnutých“, bude viac.
No nič to, ešteže sem-tam rozdávam smiech. A smiech, to je predsa druhá najdôležitejšia vec na svete, hneď za zdravím.

Jazykoveda na kolesách

19.02.2017

Po dlhšom čase sa nám konečne ukázalo Slnko, tak teda hor sa na bike, smer hrádza. Už dobrých pár kilometrov som točil pedále na ľavom brehu gabčíkovského kanála, keď zrazu na poliach, pár sto metrov odo mňa sa zdvihlo biele mračno. To sú určite čajky, hovoril som si, ale keď som sa prizrel bližšie, vididel som, že sú to väčšie tvory. Snáď nie labute ? Ale áno, [...]

Rozprávka o troch kočišoch

18.01.2017

Nasledujúca rozprávka je už aktuálna len z jednej tretiny, ale dúfam, že sa nájdu čitatelia, ktorých pobaví: Boli raz traja bratia: Záhadný, Chlomtavý a Červený. Najmladšiemu toto hlúpe meno prischlo neskôr, pretože keď bol napajedený, celý sa červenal. Ale možno, že dôvod bol iný, kto vie. V skutočnosti bratov nemala jedna mater, akoby sa na slušných bratov patrilo, [...]

Lyžiarský výcvik

13.01.2017

Napadol nám prvý tohoročný sneh, tak som si spomenul na dávnu zimnú príhodu. Väčšinou ľudia píšu o svojich úspechoch alebo pozitívnych zážitkoch, ja teraz urobím výnimku a pokúsim sa vydolovať z pamäte, ako som sa nenaučil lyžovať. Na prelome šesťdesiatich a sedemdesiatich rokov sme ako druhoročiaci na strednej škole mali absolvovať povinný lyžiarský výcvik. [...]

Matúš Šutaj Eštok, Vianoce, hasiči, policajti, Štedrý deň

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenam

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 26771x
Priemerná čítanosť článkov: 1912x

Autor blogu

Kategórie