Založ si blog

Ako sa rodia vtipy

Vždy som veľmi túžil vymyslieť nejaký dobrý vtip, ale nikdy sa mi to nepodarilo. Vlastne ani som nevedel ako na to, aj keď tuším, že vtipy vznikajú veľmi rôznorodým spôsobom. Určite sa stane málokedy, že si niekto sadne za počítač a povie si: a teraz vymyslím nejaké vtipy, aj keď celkom vylúčené to nie je. Naopak, za najbežnejšie žriedlo vtipov považujem humorné situácie, ktoré píše sám život. Jednou z takých je aj nasledovná príhoda, keď som sa aj ja konečne mohol spolupodieľať pri vzniku vtipu.
Práve som sa prehrabával v ponuke textílí v jednom veľmi známom supermarkete, ked sa tu z ničoho-nič objavil pri mne miestny ochrankár. Nič zvláštne, koniec-koncov je to jeho robota. Z videnia ho poznám ako otvoreného človeka so zmyslom pre humor. Okrem toho je voči zákazníkom vždy veľmi úslužný, často ho vídavam ako radí a pomáha, alebo len si tak debatuje a vtipkuje. Urobil som krok k nemu a ocitol som sa pri priečinku so ženskyími nohavičkami a to mi vnuklo nápad, zavtipkovať si. Obrátil som sa k chalpíkovi a spýtal som sa. „Ty máš vo zvyku pomáhať zákazníkom, že ?“ „Jasné, však je to úplne samozrejmé“ – odvetil, netušiac kam mierim. Vtom som zdvihol do výšky pŕs jedny biele, drobučké, čipkované a chutne tvarované ženské nohavičky a spýtal som sa – “ Čo myslíš, ako mi bude svedčať tento model ?“ Vôbec neprišiel do pomykova, takmer bez rozmýľania mi odvetil, naznačiac rozopnutie svojho opasku a stiahnutie nohavíc. „Neviem, ako tebe, ale pozri sa, ako padnú mne !“
Prehral som súboj o to, kto je vtipnejší, ale zároveň som sa stal „krstným otcom“ vtipu, takže už mi neostáva nič iné, len ho zverejniť, čo týmto aj činím.

Jazykoveda na kolesách

19.02.2017

Po dlhšom čase sa nám konečne ukázalo Slnko, tak teda hor sa na bike, smer hrádza. Už dobrých pár kilometrov som točil pedále na ľavom brehu gabčíkovského kanála, keď zrazu na poliach, pár sto metrov odo mňa sa zdvihlo biele mračno. To sú určite čajky, hovoril som si, ale keď som sa prizrel bližšie, vididel som, že sú to väčšie tvory. Snáď nie labute ? Ale áno, [...]

Rozprávka o troch kočišoch

18.01.2017

Nasledujúca rozprávka je už aktuálna len z jednej tretiny, ale dúfam, že sa nájdu čitatelia, ktorých pobaví: Boli raz traja bratia: Záhadný, Chlomtavý a Červený. Najmladšiemu toto hlúpe meno prischlo neskôr, pretože keď bol napajedený, celý sa červenal. Ale možno, že dôvod bol iný, kto vie. V skutočnosti bratov nemala jedna mater, akoby sa na slušných bratov patrilo, [...]

Lyžiarský výcvik

13.01.2017

Napadol nám prvý tohoročný sneh, tak som si spomenul na dávnu zimnú príhodu. Väčšinou ľudia píšu o svojich úspechoch alebo pozitívnych zážitkoch, ja teraz urobím výnimku a pokúsim sa vydolovať z pamäte, ako som sa nenaučil lyžovať. Na prelome šesťdesiatich a sedemdesiatich rokov sme ako druhoročiaci na strednej škole mali absolvovať povinný lyžiarský výcvik. [...]

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Eurovoľby / Štrasburg / Európsky parlamentu /

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 26759x
Priemerná čítanosť článkov: 1911x

Autor blogu

Kategórie